Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Raja schreef:https://cdn.agradiservices.net/products ... bc8ea9.jpg
Heeft iemand van jullie ervaring met dit net in de stal??
Sanniejtjuh schreef:Kan het met zoek functie even niet meer terug vinden. Maar waar bestellen jullie je enkele netten voor over een rek voor in slowfeeder bak. Ik heb het ooit besteld bij bedrijf (een zandbak net, inmiddels doen ze geen kleine hoeveelheden meer afgeven). Het net is na meer dan 2 jaar helemaal op.
Kan je bij Equiculinair ook los materiaal krijgen? Heb daar hooinetten van die inmiddels ook al weer ffe mee gaan...
Duhelo schreef:Sanniejtjuh schreef:Kan het met zoek functie even niet meer terug vinden. Maar waar bestellen jullie je enkele netten voor over een rek voor in slowfeeder bak. Ik heb het ooit besteld bij bedrijf (een zandbak net, inmiddels doen ze geen kleine hoeveelheden meer afgeven). Het net is na meer dan 2 jaar helemaal op.
Kan je bij Equiculinair ook los materiaal krijgen? Heb daar hooinetten van die inmiddels ook al weer ffe mee gaan...
jenetje.nl, moet je even kijken bij de veiligheidsnetten.
Gambler21 schreef:Ivm slokdarmproblemen van mijn paard ben ik op zoek naar slowfeeder netten die er voor zorgen dat mijn paard niet te grote plukken in een keer kan pakken. Ik heb nu de netten van epplejeck met mazen van 4.5 x 4.5 en doe dan 3 netten over elkaar, maar ze is er zo handig mee helaas. Zouden jullie als je wil voorkomen dat ze te grote plukken pakt het hooi juist wel of niet uit elkaar halen?
DubbelDun schreef:Je kunt het proberen, maar mijn ervaring is dat het niet veel uit maakt. Van los hooi trekken ze er hier ook hele plukken door.