Fangio schreef:Ik heb de BSI vliegenvallen, die werken inderdaad echt super. Ik heb ze dus tussen mijn paardendeel en terras hangen (wel wat in de tuin dus, want ze stinken indd behoordlijk) maar dat helpt bij mij enorm met de hoeveelheid vliegen op mn terras en zo dus ook in huis als de deur open staat. Ze werken het best in de felle zon, op een bewolkte dag heb ik gelijk weer meer vliegen in huis.
Als ik degene naast het varkensbedrijf was zou ik ze ook durven ophangen tussen bedrijf en mijn terras in. Goede zonnige plaats, liefst iets uit de wind, denk dat dat perfect werkt als 'gordijn' om de vliegen te weren
@ Delaja, toen ik mijn huis kocht zaten er ook enorm veel vliegen binnen op de bovenverdieping, ik heb toen bij de boerenbond een spuitbus gekocht, ik weet de naam niet meer precies, maar tegen vliegen. Moest je dan binnen mee spuiten, ik geloof 15 min alles dicht (en zelf weg) en daarna luchten. Vast verschrikkelijk chemisch, maar ik heb 2 jaar later nog steeds geen last meer van vliegen op mn bovenverdieping. Alleen nog beneden, maar die vliegen binnen als de deur open staat.
Dat laatste hadden wij ook! Overdracht was geweest, alles netjes. Toen we een week later verhuisden lagen er zo'n 100 (als het er niet meer waren) dode vliegen in één van de slaapkamers boven. Daarna inderdaad ingespoten en nooit meer zoveel last gehad. Niet dat er boven helemaal niks meer zit, maar wel maar erg weinig. De meesten zitten nu beneden.
@Marlies: wat een mooie foto, dat is echt genieten!