Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben er heel blij mee cids schreef:betaal 90 euro per pony. Ik heb een B en een D-pony.
dat is incl stal, weide, voeren, biks, hooi, stro. wel zelf uitmeste. hebben een buitenbak. verder zitten we naast de ponyclub. daar betaal je pp 120 euro per jaar voor lessen en gebruik binnen en buitenbak. dus lekker goedkoop
imhotep schreef:Ik ben nou eens benieuwd hoeveel iedereen aan stalgeld betaald.
Zelf betaal ik 125 euro voor een stal en dan komt er nog hooi en stro bij die 2 en 3 euro per stuk kosten. Daarbij moet ik ook nog biks en muesli erbij kopen, dus bijelkaar betaal ik zo rond de 200 euro's. Maar in de zomer betaal ik enkel 125 euro voor weidegang per maand,
en jullie??
Ook hebben we een gezellige kantine om even op te warmen.
ReflexionS schreef:Ik betaal 255 euro per maand op een pension/ manege stal.
Inclusief 2x per dag voeren, elke dag opstrooien en 1 per week uitmesten. We hebben wel een binnenbak, maar daar worden ook manege-lessen ingegeven.
Ook worden de paarden in het land gezet en binnen gehaald. Eigenlijk hoef je alleen maar te poetsen en te rijden!
__Sanne__ schreef:ReflexionS schreef:Ik betaal 255 euro per maand op een pension/ manege stal.
Inclusief 2x per dag voeren, elke dag opstrooien en 1 per week uitmesten. We hebben wel een binnenbak, maar daar worden ook manege-lessen ingegeven.
Ook worden de paarden in het land gezet en binnen gehaald. Eigenlijk hoef je alleen maar te poetsen en te rijden!
Hey toevallig... ik heb hetzelfde! betaal alleen 5,- meer!

ReflexionS schreef:Ik betaal 255 euro per maand op een pension/ manege stal.