robunny schreef:ik heb tot pag. 6 gelezen en daarna naar de laatste pagina en
Er zou eigenlijk een soort van samenvatting moeten komen ja..
Kan ik het zelf ook af en toe eens doorlezen op momenten dat ik vergeet wat we allemaal al doorgemaakt hebben.
Oja, heb nu een gedupeerde uit de USA. Die heb ik bereikt door op een amerikaans "bokt" forum te zetten dat vriendin M niet te vertrouwen is en wat ze allemaal uitgespookt had (in feiten). Vervolgens werd ik zowat gelynchd want zoiets schijnt niet te mogen in Amerika. (zal in nederland ook wel niet)
Mijn initiele post is dan ook verwijderd, maar de replies staan er nog wel. Ik was strafbaar, kon aangeklaagd worden, moest vooral niet denken dat ik anoniem was, ze konden me vinden via mijn IP adres, etc. Ze beginnen nu een beetje af te koelen... Maar het heeft me dus wel een nieuwe gedupeerde opgeleverd.
Ze maakten zich drukker om mij, dan om M. (ik schrijf haar naam niet meer voluit, want ik schreef tijdens engelstalige correspondentie steeds Germandy ipv Germany. Dus uit beveiliging van de engelse taal schrijf ik voortaan maar M.)
Of nee!!!! nog beter!! Ik gebruik voortaan een smiley. Vanaf nu heet ze:
Dus ze maakten zich drukker om mij dan om
.
heeft die gedupeerde zowat op 3 manieren opgelicht.Ze kocht een paard bij
, en betaalde met en cheque.
liet weten dat de bank de cheque niet accepteerde en ze beter via PayPal kon betalen. Dat ging ze doen. Maar omdat ze het toch vreemd vond dat de cheque geweigerd was belde ze naar haar bank. Die verkondigde vrolijk dat de cheque wel gewoon gecasht was. Stoute
!! Gelukkig kon ze de PayPal betaling nog blokkeren anders had ze 2x betaald. (oplichting nummer 1) Dus nu was het paard van haar. Vervolgens beweerde
dat het paard verwond was en zij dus de medische kosten moest betalen voor het paard verstuurd zou worden. Zij vroeg om foto's. En kreeg die. Maar dat paard was in haar ogen van een ander paard dan die ze gekocht had. Ze weigerde de D.A. kosten te betalen. (oplichting nummer 2) Dus stond niets meer in de weg om het paard te ontvangen. Mandy zou hem op transport zetten. Maar het paard heeft ze dus nooit gekregen en
kan ze ook niet meer bereiken. (oplichting nummer 3)Leuk is nu ook, dat mocht de mol nog steeds meelezen, bovenstaande info vast weer op een opmerkelijke wijze bij
komt. Die dan contact opneemt met de opgelichte vrouw dat het paard eraan komt en dat ze niet naar haar advocaat moet gaan. (niet dat ze hem dan wel verstuurd...maar geeft weer wat tijd om te rekken.)
! 
hebbe hebbe hebbe