Ervaring mud control platen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miezelke

Berichten: 1327
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 10:58

Dees schreef:
Kleine update:

Een paar weken geleden zijn de platen van Ziehner aangekomen. De vorige platen hadden we al eerder uit de paddock gehaald. Ondertussen heeft De Tuinhuizenman hier al een schuilstal geplaatst.
Na lang wachten op een droge periode was het dan eindelijk zover: na een uurtje uitvlakken met een kilverbak was de paddock klaar om weer "bestraat" te worden met maar liefst 140m2 INB-platen:

Tadaaaaaaa!

[ [url=m/xMdwrz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er moet nog wat zand overheen, bij het hek willen we opsluitbandjes plaatsen en de omheining moet nog iets worden aangepast, maar zo het nu lijkt slapen ze per zaterdag deze zomer buiten *\o/*


Mooi Dees! Hoe is je ervaring ondertussen met de platen?
Hoe liep trouwens de bestelling en levering? Alles vlot gegaan qua communicatie?

Dees

Berichten: 18975
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 12:33

Hoi. Ik had al 2 jaar een 70m2 liggen en heb daar nog een keer 70m2 bijgekocht. Zegt genoeg toch?Ze bevallen supergoed!

Bestelling bij Ziehner verliep niet helemaal vlekkeloos, maar dat lag niet aan Ziehner. Zijn transporteur had de goederen in ontvangst genomen en was ze vervolgens vergeten af te leveren. 8)7 De communicatie hierover met Ziehner verliep overigens keurig en met enige vertraging is er gewoon alsnog geleverd.
Betrouwbaar adres, zou er zo weer kopen.
De vorige leverancier was Sagustu, ook een correct bedrijf dat gewoon betrouwbaar levert.
Bij beide leveranciers heb ik vooruitbetaald.

Cemlys

Berichten: 14983
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 16:11

Afbeelding
Mijn paddockje heeft nu 2 winters doorgemaakt,laatst even aangeveegd. Alles poephoek moet nog schoon. Zand is hier wel grotendeels weggespoeld