Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog wat foto's

.
.
. Varekaj schreef:[ [url=m/huIc9f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andere pony, zelfde probleem
De schimmel is nog hengst en bruintje hierboven is zijn vriendje. Schimmelmans stond van zijn oren te maken toen bruintje met die muts rond liep. Tot hij er dus zelf ook eentje op kreeg
maar 1 vraag he, helpen deze wel? Er zit veel ruimte bij de neus, en denk ook bij de nek. Dan komen er alsnog vliegen in, of is dit heel gek gezegd van mij? :p 

heeft wel wat manen gesloopt waardoor het nu uit gedund is, maar hee lekker kriebelen op de wei vind ik belangrijker dan een volle bos haha..
Maar ik snap dat dat in geen 100 jaar gaat gebeuren
Is hij zuiver PRE?
!
Hoewel ik hem stiekem ook wel knap vind hoor, echt een barbiepaardje
Mij lijkt een sportcoupe ook mooier Papilio, maar inderdaad iedereen z'n eigen smaak. Ik vind lange manen niet zo, maar dat verschilt ook weer per paard. Bij de ene vind ik het mooier dan bij de ander.
Of groeit dat er nog uit? Heb helemaal geen verstand van clydesdales (of is het een shire?
) Heleennn schreef:wat staan de voorhoefjes raar in vergelijking met de beenstandOf groeit dat er nog uit? Heb helemaal geen verstand van clydesdales (of is het een shire?
)