Vernieuwen van het dak is wel een dure klus ja!
Lief dat je het vraagt. Helaas is uit de laatste echo eergisteren gekomen dat hij misschien een buikwandbreuk heeft opgelopen, omdat de doorboorde spierlagen niet goed genezen
 ben in contact met Tom Mariën (die hem ook de eerste x geopereerd heeft) om te kijken wat we nu moeten doen..Word er best verdrietig en moedeloos van, hij staat er al twee maanden en hem opnieuw zo'n heftige operatie laten ondergaan lijkt me ook heel rot..

zal binnenkort eens foto's maken 

de eerste dagen probeerde 'ie de deur uit te rennen met hooi geven maar nu gedraagt hij zich zo flink. Wel al een paar keer de vraag gehad of het een klophengst is 
 maar dat is gewoon zijn uitbundige persoonlijkheid 

Ik mag echt niet klagen met mijn hoeveelheid grond maar als ik dan terug denk aan de mevrouw in de VS met ruim 200 ha voor haar paarden dan ben ik toch jaloers. Zij reed gewoon 3 uur buiten op haar eigen land. 

)                                                         
 .terwijl het paard van hun dochter was,die inmiddels al lang uit huis is en er niet meer naar omkijkt. zij weet toch ook wel dat zon dier bekapt moet worden?                                                         
  heb hem 12.5 jaar gehad. vreemd om je te kunnen hechten aan een stuk blik