Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En bedankt 
afijn, goede reden om het nog eens over te doen
vieftoob schreef:hallo allemaal ik kom ook eventjes binnenvallen ik heb een kwpn'er die er ook geen dag net niet helemaal schoon bij mag lopen
Hij word elke dag uitgebreid gepoetst en zijn beentjes worden regelmatig gewassen samen met zijn staart, voor als we op wedstrijd gaan gaat hij helemaal door de wasstraat heen
wat zijn alle goede tips tot nu toe?
komt genoeg langs wat teveel is om hier op te noemen! Ben je naar iets specifieks op zoek? 
ze zijn de tondeuse liever kwijt dan rijk. 
Vorige week hebben we de sokken al eens goed uitgewassen en de rest van d'r lijf ook, ze heeft soms best jeuk in haar sokken... Werden natuurlijk nooit gewassen ofzo, jammer... Wat een verschil zal dat zijn met mijn paard, een makkelijk toiletteerbare BWP merrie
Ze is zo makkelijk met alles.
Geweldig trouwens dat jullie zo'n topper een fijne oude dag geven! Verdienen ze allemaal

Sokken opgeknipt vanvoor, daar struikelde ze letterlijk over
Heb geen ervaring met het toiletteren van tinker sokken dus heb maar wat geprobeerd, hopelijk kunnen de koudbloed kenners onder ons kijken of het ergens op lijkt
Staart krijg ik natuurlijk niet schoon na één wasbeurt, dat zal een stappen-project worden... Ik vind niet dat je zou zeggen dat ze 20 is!