Ik ben blij dat hij naar buiten toe kan, omdat hij anders silmpelweg energie teveel heeft en zich gaat vervelen.
Helemaal ideaal dus

Groetjes !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
max66 schreef:Soprano schreef:Ik schrok toch wel hoeveel paarden er enkel uitkomen om te rijden, maar 1-3uur![]()
De mijne staat zomer en winter 24/7 buiten (met schuilstal) wij wonen in een heel moerassig gebied dus het is hier heel snel een modderboel maar ze hebben ook steeds een plek waar ze droog kunnen staan en die modder deert hen niet hoor, ze racen er even goed door en niets zo leuk als een modderbad! (baasje vindt dit wel iets minder)
En dan krijg je dit dushttp://i1265.photobucket.com/albums/jj5 ... C_0316.jpg vuil als een zwijn maar o zo gelukkig, mijn tinker is echt niet gemaakt om op stal te staan, maar welk paard wel natuurlijk
Haha, geweldige foto! Inderdaad ziet de tinker er happy uit. En wat vies zeg! Heerlijke foto!
Laurahh schreef:Wij hebben 0,6 hectare land en onze 3 paarden staan 365 dagen 24 uur per dag buiten
Millanka schreef:Heb nog nooit een stal gezien waar ze 24/7 binnen stonden en onbeperkt ruwvoer kregen. Ben benieuwd hoeveel er daarvan zijn
Mijn paard staat 24/7 buiten met grote inloopstal.