Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stefaniepje schreef:Ik was al een tijdje van plan om heel mijn zadelkamer eens te herstructureren. Nu ik dit topic zie, ga ik er morgen eens werk van maken. De bedoeling is alles er uit te gooien, opkuisen, verven en nieuw opberg materiaal er in. Ik kan doen wat ik wil, want we hebben de paarden namelijk thuis staan. Ik en mijn broer moeten de ruimte delen, maar soms komt daar wel eens ruzie van, omdat er rommel ontstaat. Ik kwam deze kast tegen op Google. Mijn broer heeft een opleiding schrijnwerkerij achter de rug dus ik ga hem straks eens voorstellen of hij dit niet kan namaken (in zo verre dat het kan). Zou perfect zijn, 2 verschillende delen en 1 gemeenschappelijk stuk voor het materiaal. Ik kan zeggen dat ik al helemaal verlieft ben op die kast. Ik zie het al helemaal voor mij, zou prachtig zijn tegenover de rommel die er nu instaat!
[ Afbeelding ]
(afbeelding van Google)
Monster_tos schreef:Zo ik ben gister even flink aan de slag geweest!! Bleek dat er tussen mijn stapel troep gewoon nog 5 zadelhangers had liggen. Waarom ik dan in godsnaam 2 zadels over hekken had liggen, geen idee! Maar nu hangen ze mooi naast elkaar aan de muurZal vanavond even foto's maken!
_MC_ schreef:das best wel een grote 'oeps'
Monster_tos schreef:Hebben jullie ook een bak vol met oud leer? Zoals sperriempjes, bakstukken, beugelriemen. En dat je er dan naar kijkt en denkt: Eigenlijk moet ik die weggooien? Om ze vervolgens terug te stoppen in die bak. Je weet maar nooit wanneer je een compleet uitgedroogd sperriempje kan gebruiken