Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Lovely : Ik snap het idee dat je hebt , maar zie dat het in de praktijk zo niet werkt![]()
Ze hebben zat rust...maar ook de mogelijkheid om rond te scharrelen (en dan zelf te bepalen waar ze gaan staan hangen) , het is gewoon extra , die looppaden want ze kunnen ook "thuis" bij de stallen en zandpaddocks blijven....maarja dat heb je als paard ook wel gezien na een tijdje
Ze vinden het geweldig om wat rond te banjeren en wat te kunnen afwisselen van plekjes.
Niet altijd datzelfde vierkantje. In dat vierkantje kunnen ze ook staan hoor als ze dat zouden willen , maar ze kiezen er voor om de paden op te gaan en dan eens in die hoek een dutje te doen , dan eens aan dat hooinet te eten , de ene keer willen ze buiten te barsten regenen , de andere keer willen ze bij een paar spetters al naar binnen.... Net als je denkt dat een bepaalde plek gebombardeerd is tot slaapplekje , liggen ze ineens weer midden op het looppad te ronken
Of ze komen elke keer voorbij scheuren over het lange pad , dat ziet er ook niet uit
Ze vermaken zich echt kostelijk
Het jammere is dat we nog niet op alle paden zand hebben waardoor ze met echt rotweer op de basis van het geheel blijven , de stallen en zandpaddocks. En dan staan ze maar wat te hangen de hele dag...vinden ze voor een paar dagen niet zo heel erg maar je ziet echt duidelijk dat er dan nog maar weinig vuur in zit.... ze leven helemaal op als de paden weer open gaan en ze weer lekker rond kunnen banjeren van de ene uithoek naar de andere , ze houden graag de omgeving in de gaten en hoe meer ruimte ze daar voor hebben hoe fijner ze het vinden.
Chaos schreef:Opnieuw inzaaien zou goed kunnen denk ik. Kan het land wel rust krijgen dan??
Ik vind het er super uitzien. Dat van het rechte en dingetjes net iets anders is meer omdat ik een zeikerd en een perfectionist ben. Dus ik hou van recht (en tegelijkertijd is mijn leven een chaos overigens hoor.) en voer voorzieningen likstenen zou ik persoonlijk allemaal overdekken.
Verder vind ik dat je het super hebt ingedeelt.
Chaos schreef:Oja: wat is je totale oppervlakte van je PP?