Pallatin schreef:Ach je eigen onderschrift zegt denk ik al genoeg....Odenxia..echt een lekkere onpartijdige mening!
Weven is een verborgen gebrek...punt! Dat moet je als verkoper melden, dit is niet gebeurt...dus heeft koper alle recht om koop te willen ontbinden. Jammer dat de verkoper, omwille van het paard, hier niet aan meewerkt en een geschikt plekje zoekt voor dit dier...
Ja ik kom regelmatig daar ja en ik weet wie Amadeus is, maar ik ken het paard verder niet. Heb dat paard zelfs nog nooit een aai over zijn bol gegeven. Dus idd onpartijdige mening ja.
kirdena schreef:Ik wil toch nog even reageren op dit onderwerp.
Volgens mij gaat het nu bijna niet meer over het weven.
Als je 3 blaadjes vol hebt gekregen van de oude eigenaresse dan weet je toch eigenlijk al genoeg.
Ik bedoel bij mijn paard hoef ik nog geen blaadje vol te schrijven omdat er verder weinig te melden valt.
Misschien dat je gewoon is met het paard aan het werk moet gaan.
Buiten rijden, in de bak rijden, eens een lesje volgen etc etc
Ik denk dat er maar weinig mensen een paard zouden kopen zonder het daadwerkelijk in zijn huidige omgeving te bezichtigen.
Zeker als je hoort dat hij afgekeurd is op zijn knieen. Ik bedoel het kan natuurlijk van het bonken tegen de deur zijn maar wie weet...
Dat je zulke dingen blindelings hebt aangenomen zonder verder info op te doen vind ik in je nadeel spreken...
Hier ben ik het dus erg mee eens!!!!
Yommie schreef:Odenxia,weet je wat,jij koopt Amadeus voor het zelfde bedrag terug ,en dan ga jij hem lekker verkopen goed?
En dat hij niet weeft als ik hem niet zie,is alleen maar beter inderdaad

En ja ik weet dat het stom is dat ik niet steeds ander half uur heen en weer ben gaan rijden naar die manege toe,en stom dat ik een paard een kans wilden geven op een beter leven ..
maarja dat draai ik nu niet meer terug,want als ik hem niet had gekocht was die nu veel slechter af geweest ,aangezien chantal hem naar een handelaar wilden brengen..
En ik kreeg die 4 bladzijde papier over hem pas toen ze hem kwam brengen hoor:P
Nou volgens mij schreef je dat hij nu op het land staat en dat hij niet meer weeft!
En ja zeker stom dat je niet gaat kijken bij een paard wat je koopt, volkomen met je eens,haha..
Dan had je een paard moeten zoeken wat dichterbij stond, had je wel een aantal keren langs kunnen gaan.