Hopelijk kan ie zich wat gedeisd houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@utopia: hè bah dat zijn super nare dingen. Iets met ogen maakt altijd meer indruk. Hopelijk komt het weer goed met hem.
xXutopiaXx schreef:Knappe Jannie![]()
Ohhh Lorette, dat ziet er echt uit om te huilen...![]()
Dat gedoe om hooi.. man man man...Hopelijk lost binnenkort de schaarste een beetje op, want dit is niet leuk meer gewoon... Sowieso schieten alle prijzen de lucht in, van alles!! Hout! Is bijna onbetaalbaar op 't moment!! Allemaal best als m'n salaris ook meegroeit, maar dat gebeurt niet
Hier een pony'tje op de kliniek.. heeft een ongeluk gehad en is nu z'n ene oogje kwijt..Echt verschrikkelijk balen en zó sneu
Ben je 30 ofzo.. overkomt je dit nog 's... Hadden er vanaf afgelopen weekend een andere pony bij, ook een hengstje.. maar is ook nog maar 2 en altijd heel rustig geweest, maar die heeft z'n inner-hengst bij ons gevonden
En toen was 't eventjes chaos, maar de hele dag verder rustig gestaan met z'n allen.. de weitjes hadden we zo aan gepast dat ze ook niet in het buurt van het gemeenschappelijke hek konden komen.. en ik weet van mijn pony dat ie heel erg respect heeft voor het hek, dus dacht: dat zit wel goed.. want hij is de heftigste
Maar ergens is 't toch misgegaan en troffen we 'm met het laatste rondje gewond en verstrengeld in het gaas/draad aan.....
Arm ding...
goldenarrow schreef:Oh wat heftig zeg! Heel veel sterkte.
Lorette: Oei, dat is ook niet een beetje kapotp Gelukkig heb je nog meer, maar hier zou ik ook niet heel vrolijk om zijn.
Hier is na de regen van gisteren alles veranderd in modderpoelen. Beetje alsof het weer herfst/winter is. Hopelijk trekt het wel iets sneller weg allemaal.
En ik heb een nieuw vriendje opgehaald
[ [url=m/5dPfIz.jpg]Afbeelding[/url] ]