Wij hebben gister weer hard gewerkt. Er staat veel JKK, dus gister het eerste rondje maar gedaan. Ik heb alleen nog maar de track gehad op 1 helft en had al een kruiwagen vol. Ik weet wat ik de komende tijd kan doen 

Er groeit veel (on)kruid op de track en in de wei. Maar voorlopig alleen nog maar eetbare variaties gezien, dus die blijven lekker staan.

En we hebben de bomen omheind. Iets anders dan ik in gedachten had. Plan was om in ieder geval de middelste boom vrij te houden. Dat ging toch niet, want er stonden hulst bosjes naast en daar wil ik de paarden niet bij.

Bij het andere stuk is een doorloop vervallen, want daar stonden veel stronken van eerder gekapte bomen. Op dat lege stuk gaan we nu kreupelhout neerleggen, zodat het op die manier wel nuttig gebruikt gaat worden als schuilplaats voor egels, klein wild, muizen, enz.

Dit is een doorgang van net geen 3 meter breed. Het verbindt 2 paden van minimaal 5 meter breed van de tracks, dus dat is prima. Let nog even niet op het lint, ik had de lintverbinders thuis laten liggen 
Dat gaan we vandaag even netjes maken.

En dit is een hele smalle doorgang. Die schuine paal staat overigens gewoon vast in de grond. Het ziet er wat wankel uit, maar dat is het niet.
Deze doorgang is denk ik maar 2 meter. Maar ik zit er over te denken om deze af te zetten met alleen een bovenste draad en dat door te trekken naar 1 van de weitjes. Zo ontstaat er een afgezet stukje van 10x2 meter ongeveer als escaperoom voor de shets. Maar dat bekijk ik later als alles staat.
Andere optie is om over de hele breedte een slowfeedernet te spannen en het zo af te sluiten. Of helemaal afsluiten en er struiken tussen planten. Ook nog een optie.