Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Als t fortuin groot genoeg is, vind ik de helft ook goed hoor. Is altijd meer dan dat ik nu heb.
spatter schreef:fabster 100gr vasaline mengen met 40 druppels tea tree, werkt erg goed![]()
Ik koop potjes vasaline en verdeel dsie over 2 lege potjes zodat ze allemaal half vol zitten en dan druppels er in en vervolgens plaats ik die op verschillende plekken zodat er een potje bij de stallen staat en eentje waar ik opzadel en dan nog achter eentje.
Kan ik altijd ergens een potje pakken.
Iedereen heel veel sterkte
Chasey schreef:Meggiemeg,
Dat klopt. Sommige mensen in mijn omgeving vonden het belachelijk dat ik al zo snel een ander paard nam. Maar ik kon die leegte niet meer aan! De plek is opgevuld, maar het verdriet is er niet minder om. Mis hem dag in dag uit. En met Nick heb ik geen haast. Hij staat nu mooi als gezelschap bij Bliksem. Als ik in staat ben wat met hem te doen doe ik dat, ben ik dat niet, dan niet. Dat maakt dat paard niet uit.
Fabster schreef:spatter schreef:fabster 100gr vasaline mengen met 40 druppels tea tree, werkt erg goed![]()
Ik koop potjes vasaline en verdeel dsie over 2 lege potjes zodat ze allemaal half vol zitten en dan druppels er in en vervolgens plaats ik die op verschillende plekken zodat er een potje bij de stallen staat en eentje waar ik opzadel en dan nog achter eentje.
Kan ik altijd ergens een potje pakken.
Iedereen heel veel sterkte
Jij smeert dat niet op het paard, Spatter?
DubbelDun schreef:IMO ligt dat er aan waar de omheining langs loopt. Ik zou mijn paarden nooit langs een drukke 80 km weg willen hebben met alleen een draadje.