boemel schreef:Gisteravond was ik alleen thuis. De kat zat voor de ramen te grommen, dus ik kijk door een gordijnspleet naar buiten. Zie ik 2 mannen bij de paardentrailer.
Ik heb als een gek de achterdeur op slot gemaakt en daarna via app de buitenverlichting aangedaan en de gordijnen open getrokken, zodat ze konden zien dat iemand naar ze keek.
Dat hielp gelukkig, met een paar seconden waren ze weg. Helaas weinig van hun auto kunnen zien. Ik was wel erg geschrokken.
Gatver, wat moeten die lui daar.
Wordt je niet blij van.
Welkom Kim_1990 !
Een beetje uit de hand gelopen , een beetje heel veel zo klinkt het
Bowo , Als ik de ruimte had zou ik er 20x60 van maken.
_Lorette_ schreef:Wat knap dat je dat zelf kon oplossen! Ik had daar iemand voor moeten vragen.
Heeft iemand een hack tegen wagonladingen strooisel en hooi in schoenen/laarzen? Ik heb alles in mijn sokken en in mijn huis.
Als je die weet , wil ik hem ook weten.
Wat een ellende is dat hé
Het begint in de bijkeuken, de keuken in en de trap op naar de badkamer. Zo'n heel stro/hooi spoor als ik savonds binnen kom

Tegenwoordig heb ik de stofzuiger klaar staan. Om mijn sokken en laarzen uit te zuigen haha

.
welkom!
.

. Onderdelen badkamer staan wel al deels in de gang, had nu alle tjid om megakoopjes te scoren, huis gekocht in juli 2024, dus dat is wel ideaal.