650 euro
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat water ziet er echt heerlijk uit
Volgens mij heb ik dorst
Maar als hij soms in z'n eigen wereldje zit, kan ie ineens wat schrikken van m'n been wat ineens tegen z'n buik aan komt, dan versnelt ie een pas en is 't ook weer klaar, maar dan zit je wel ff met je hart in je keel
Hij voelt wel heel vertrouwd aan
Zit als een huis en luistert in ieder geval héél goed naar de rem!
Lekker kms (buit n) gaan maken komt het vast wel goed en als de rem er goed.op zit zou ik me al minder zorgen maken
DubbelDun schreef:@maartje: ze maakt wel meteen een statement.. zo van 'ik lig hier en zie maar dat je er langs komt'...
Maartje1990 schreef:Xutpia je mag wel een slokje komen drinken hoor![]()
Naast de rem issie dus ook heel licht aan het been?Lekker kms (buit n) gaan maken komt het vast wel goed en als de rem er goed.op zit zou ik me al minder zorgen maken
Dankjewel
Dat klopt wel zo ongeveer haha
Sowieso geldt wel voor hem: hoe meer druk je zet om iets te bereiken, hoe minder hij geneigd is om 't te doen
Goeie school voor een hoop mensen denk ik
Incluis mijzelf af en toe
Maar als je bij hem teveel vraagt, blokkeert ie gewoon en gaat ie stilstaan, doet niks meer, reageert nergens meer op...
Op zich wel de veiligste variant 
En mooi begin
Die duwen ze niet om.belle_boef schreef:Ik zou gaan voor verharding waar ze helemaal op passen. Dan zit je in de winter met modder altijd goed Qua droog staa
Flew schreef:Zo is mijn jongste paard ook. Als je bij hem te groot bent in je hulpen of bewegingen gaat hij echt over de zeik. Is sowieso eentje die de aap uit de boom kijkt, houdt ook niet van vreemden.
Even een paddock/bestrating vraag hier. Hoeveel hebben jullie eigenlijk bestraat? En hoe ruim om de voerplaatsen heen? Ik overweeg om een extra voerplaats te maken op een nog niet bestraat deel van de paddock en vraag me af hoe groot dat dan zou (moeten) worden.

maar ziet er lekker stevig uit!