Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chasey schreef:Ja ik knip de haren een stuk korter als ze te lang zijn en in het oog prikken. Knip ze niet helemaal af. Beetje tot de helft.
Als je paard zijn hoofd gewoon stil kan houden kun je het gewoon met een schaartje doen hoor. Doe ik ook. En desnoods houd je je hand op het oog en laat je de haar tussen de vingers door steken, kan je nooit in het oog prikken.
Lynn_Nikita schreef:vaak wennen ze na aantal dagen wel aan dat nattere spul, heb je geen stro of nog wat droog hooi om erdoor te mengen?
Hier is gelukkig ook geen sneeuw, ja er vallen soms wat vlokjes maar dan is het ook meteen weg
Lynn_Nikita schreef:ow dat is dan jammer, balen dat die zo laks is en te laat komt of het verkeerde meegeeft
nu is plastic vaak ook lastog te zien, ik heb helaas van 1 stuk land nattere en drogere pakken ertussen zitten maar als hij hooi belooft is het wel erg onhandig dat je voordroog krijgt
en heeft hij geen gewoon hooi, niet in plastic? Daar weet je zeker van dat het droog zat is