Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Ons huidige stuk is een drassige zandbende nu. Nieuwe plek moet ik nog gaan kijken. Ik zit ziek thuis nu, dus dat is ff oliebol. Ik hoop geen corona.
Maar dat wil ik later deze week wel even doen om te kijken hoe het er dan bij ligt.
Zaterdag hebben we wel veel kunnen doen. Het voorste deel hebben we de 3 weitjes af kunnen zetten en een track. De ene shet vond het helemaal leuk. Hij ging echt op onderzoek uit
[ Video ]
Om de bomen heen staan de palen ook. Maar we hadden geen puf meer om dat af te maken. Ik hoop aankomend weekend. Als het fatsoenlijk weer is. We hebben nu 3 doorgangen door de bomen heen. Er staat ook nog een hulst boom, dus die is ook afgezet. De ene doorgang is 4 meter en de anderen zijn 2/2,5 meter. En ze kunnen er ook nog buitenom omheen. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
Daihyo schreef:Ja nog 2 maanden volhouden.
Is het bij jou ook niet te stevig waardoor het ook minder goed wegzakt?
Hier is het zo ingeklonken door het water. Eigenlijk moet het losgetrokken worden, maar ik ga er geen geld meer in stoppen.
Olympia96 schreef:[ [url=m/60jP2J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U85lUt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij krijgen gratis woudzandHoeven alleen transport te betalen. Ik schrok een beetje van de grootte van het materieel vanmorgen haha.
Dit zijn nog maar vier bakken. Er komen er nog minimaal 6. Yay!
Het moge duidelijk zijn wat wij met dit zand gaan doen tegen de wateroverlast. Toch? Dikke middelvinger naar het waterschap.