Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Niwla schreef:Stille meelezer breekt even in.
Zijn dat houten buitenstallen Olympia?
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Ons oude schuurtje staat op instorten. Letterlijk, m’n ruin heeft iets te vaak zijn jeukende bibs er tegenaan geparkeerd.Maargoed, nu moet er met spoed iets nieuws komen en ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar twee simpele buitenboxen zonder poespas. Ik weet dat kunststof langer meegaat dan hout, maar dat is dan ook 2x zo duur. Heeft iemand hier tips, top’s en don’ts?
Wat een aparte lijn Robijntjah. Het lijkt haast door een draad te komen ofzo.
rover_ schreef:Mijn paard heeft dat vocht regelmatig Robijn, als reactie op een steek (lymfeklieren zwellen dan en gaan dan hard aan het werk om het weer af te voeren). Tegen de jeuk helpt bij haar wat azijn of als het open is calendula / zinkzalf.
DubbelDun schreef:@olympia: dat je die keerwanden niet hoger genomen hebt, dan had je meteen kant-en-klare muren gehad
Ik heb stallen van betonelementen die tussen palen geschoven zijn. Er zijn er ondertussen diverse kapot en gescheurd en het houtwerk is ook niet alles meer. Maar het zal mijn tijd wel duren en het dak is veilig (redelijk nieuw). Ooit wezen kijken naar kunststof stallen, maar die waren toen al 20K voor 2 stallen en een klein berghok. Ik meen dat mijn betonstallen toentertijd iets van 5K waren.