superpony schreef:Voor de dieren die bang zijn vind ik het echt rot hoor, maar alle dieren die het niet eng vinden, kunnen zo grappig zijn.
Wij hebben in het dak van de woonkamer hoge ramen en onze rooie kat zit daar altijd naar te kijken. ( ons huis is een soort split level en andersom )
De hondjes zitten voor met ons op stoeltjes bij het raam en dan komt de jonge zwarte kat ook. Die denkt dat hij ook een hond is en doet wat zij doen.
Momenteel wordt er wel weer even veel afgestoken. Maar mn moeders iets bange hondje is alweer naar huis en had ergste alweer gehad.
Wij hadden vandaag weer wel wat. Onze zoon kwam vroeg eten, want die moet werken. Ik had andijvie gesneden en paar keer gewassen, maar liet het in een een wasbak liggen in koud water. Mijn man zegt; dek het af, dus ik doorzichtig folie erover. Hij; 3 snijplanken erop..... Pan geschilde aardappels in de kk en wij gaan lopen met de hondjes......
Komen we terug; overal andijvie. Had het zwarte monster zitten vissen. Netjes snijplanken opzij, folie open en andijvie zitten vissen. Dan denk ik toch; je weet na 1 blaadje toch dat het ''maar'' andijvie is?? ppfffff
Lag ie helemaal moe op bed te slapen......Die zwarte van ons spoort echt niet.
Troost je, ik heb er hier een die een keer een courgette uit de tas heeft gevist en bijna compleet heeft opgegeten. Beestje spoort echt niet als het om eten gaat. Wij kunnen niks laten liggen want ze eet gewoon alles. Denk hierbij ook aan boterhammen, appels (uit elke appel een hapje...), paprika, tuinbonen en venkel. Ze is nog maar een keer ziek geweest, dat was toen ze een rubberen balletje had opgegeten.
Weekendje belabberd op bed gelegen ennnn weer door.