Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirrr schreef:Moet nog bijlezen maar wil al even delen dat hidalgo een super fijne nieuwe thuis gaat krijgen.
Ik neem aan dat hij dan bij de mensen komt te staan die je al kent? Antheman schreef:ik droom momenteel over psylliumzaadjes.
Ik gaf t preventief, maar nu blijkt dat dit te weinig wasVliegje dus dikke vette zandkoliek.
Vliegje weegt 180 kilo en moet 2 maal daags 200 gram hebben. Ik krijg t er niet in. Het is teveel voor door t voer: handje muesli, wat lucerne en zaad. Hij vreet t gewoon niet. Met spuit werk ik het erin, maar nu hij flinke praatjes heeft, lukt t bijna niet. En het plakt zo erg, dat hij t niet zo snel weg krijgt.
DubbelDun schreef:Caily schreef:kvulden, persoonlijk zou ik stoppen met de veulenbrok en kiezen voor geen of een sobere brok bij Rosie,
Veulenbrok heeft een hoog Vit-A gehalte en dat hebben jonge paarden tot 3 jaar hard nodig voor de broodnodige bot-aanmaak !!
Als de veulenbrok idd voor de jeuk zorgt zul je hier toch een vervanger voor moeten gaan bijvoeren.

.
en als ik de vorige eigenaresse mag geloven heeft het uren geduurd om hem op de trailer te krijgen toen ze hem naar mij toe wilde brengen. De Lompe Lolly klimt, struikelt, valt, rolt, dondert gewoon de trailer in en heeft dan geen idee waar hij is
, dan is het wel zaak om heel snel de balk erachter te doen anders rolt hij er zo weer uit
.
. Merrie haar kogel is nog steeds wat dik, dus heeft ze nog maar een vrije dag.