Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fayah2 schreef:Ik kom ook even binnenvallen
Ik heb een grote bak met een frame
Eerst met aanhangernet binnen 2 dagen stuk
Toen frame met een soort gaas (dikker) 2 weken kapot gebeten.
Hooinetten gaan ook kapot ze had laatst een groot gat erin en kwam er dus met haar neus in vast (mevrouw steekt t liefst haar hoofd er dan zo diep mogelijk in)
Fayah2 schreef:Frame is nog steeds heel
Net en gaas in t midden een gat ingebeten
Gaat mij dus niet om het frame
Fayah2 schreef:Fayah bijt echt alle netten door, plastic, net alles gaat door dus een ander net heeft echt geen zin.
Op mijn vorige stal hadden ze metalen frame en maas dat bleef heel
Momenteel heb ik niks en krijgen ze 6x per dag de bak gevuld
Geryon schreef:Paard dat ik wel eens voerde had een kooikussen. Vreselijk! Die rits gaat moeilijk dicht door het hooi wat ertussen komt. En het ding wordt snel vies door de grond.
Geryon schreef:Hebben jullie ideeen voor slowfeeders om het hooi buiten de stal te kunnen geven? Ik heb het nu zo:
[ [url=m/XNuFTQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is irritant vastmaken
Zinzi_jewel schreef:wat voor net en kussen heb je wat je gaat verkopen?Geryon schreef:Paard dat ik wel eens voerde had een kooikussen. Vreselijk! Die rits gaat moeilijk dicht door het hooi wat ertussen komt. En het ding wordt snel vies door de grond.
Een rits ?
De mijne heeft klitten band
Heel stevig wat ook makkelijk zuiver te houden is
Maar paard is van stal veranderd en daar zijn slowfeeders van de stal beschikbaar
Ga mijn mega net en kussen te koop zetten
Fayah2 schreef:Helaaa bijt fayah ook alle netten kapot alleen de netten met hele grote mazen niet. Als het haar te la gzaam gaat moet het stuk.
Kan weleens zo een groot net proberen waar veel in kan alleen zit ik een beetje met de houding van eten met een net