Normaal zou je een bodem moeten kweken, en dna daar de natte plekken uit halen.
Mijn paard loopt continu in zijn stal en loopt zo het hele midden kapot, en alles werd zeik en zeik nat.
Gewoon weer krullen dus.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mira283 schreef:Wil heel erg graag strokorrels proberen maar om nu meteen een hele pallet te bestellen gaat mij te ver. Hier in groningen is ook geen leverancier geloof ik om het op te halen.
Sadie schreef:Mira283 schreef:Wil heel erg graag strokorrels proberen maar om nu meteen een hele pallet te bestellen gaat mij te ver. Hier in groningen is ook geen leverancier geloof ik om het op te halen.
Heb je een Welkoop in de buurt?
Misschien kan je daar even informeren, weet niet of elk filiaal strokorrels verkoopt.
Tieneke schreef:Ik ben op zoek naar de fijnste bodembedekking voor de nieuwe stal die we aan het bouwen zijn, een box van 4 op 4. Ben nog aan het twijfelen over gewoon zaagsel of strokorrels. Echt stro komt er niet meer in, zeker omwille van de opslagproblemen. Ik heb ook iets nodig dat zich gemakkelijk laat verwijderen, aangezien ik fysiek niet de sterkste meer ben.
Inmiddels een mail gestuurd naar Agrodieren en een verdeler van Zeolite. Ben benieuwd.
Tieneke schreef:De offerte van Zeolite kwam een 40 euro duurder uit, maar dan zit ik wel met aparte zakken (vind ik persoonlijk fijner) dan een bigbag en heb ik een product met een goede reputatie.
In de plaatselijke boerenbondwinkel lagen er ook strokorrels, maar deze kwamen op meer dan 10 euro per 20 kg. Dat vind ik er nogal over.
Citaat:Heeft het product van Agrodieren dan geen goede reputatie?
Citaat:En ja, er zijn ook producten die duurder verkocht worden dan andere, maar toch blijven ze op de markt. Misschien omdat ze gewoonweg veel beter zijn, en per dag veel goedkoper zijn dan anderen?
Van 1 zak van 10 € zal je niet dood gaan. Koop er eens een en vergelijk die met wat je per pallet koopt, dan zal je wel zien of de meerprijs verantwoord is.
Citaat:Wat ik altijd doe : ik open de zak, en ruik er aan. Je zal versteld staan hoeveel strokorrels en muffe geur hebben. Van slecht stro kan je geen goede korrel maken, maar kan je wel goedkoop aanbieden
Tieneke schreef:Ik ben op zoek naar de fijnste bodembedekking voor de nieuwe stal die we aan het bouwen zijn, een box van 4 op 4. Ben nog aan het twijfelen over gewoon zaagsel of strokorrels. Echt stro komt er niet meer in, zeker omwille van de opslagproblemen. Ik heb ook iets nodig dat zich gemakkelijk laat verwijderen, aangezien ik fysiek niet de sterkste meer ben.
Inmiddels een mail gestuurd naar Agrodieren en een verdeler van Zeolite. Ben benieuwd.