Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MaritB schreef:Haha! Nee geen 4-span. Het is fijn om voor het 2-span een reserve te hebben maar ik ben ook dol op het enkelspan rijden.
Monty is 4, tot gistermiddag was hij hengst. Zadelmak, zou 117 zijn maar ik denk toch wat groter. ‘Oepsie, Polly is ook wat voller dus wellicht matcht dat heel mooi, hij en Joep hebben beide wel wat zelfde beenwerk.
Ik heb de touring van dit jaar, nieuwste model, met pullman vering idd! En van de voorlader is bij mij een klep en geen deurtje als bovenluik.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vind die dingen zo groot en lomp achter de auto.Spaikey schreef:Ik kwam dit topic net tegen via de foto post bij uitgelicht!
Ik kom ook mee kletsen.
Ik ben Carla 45 jaar en heb op dit moment 2 ponys aan huis staan. Een welsh A en een C pony Nrps.
Ze lopen beide aangespannen, de a meestal recreatief en de C gaat kokend jaar mee op wedstrijd is het plan.
Ik heb mijn paarden al sinds 2007 aan huis staan

Lynn_Nikita schreef:Lys, wat wil je er allemaal mee doen? Alleen pakken verplaatsen?
bv Shäffer machines zijn handig en wendbaar maar ook erg duur, mini tractor kun je veel meer mee alleen moet je goed kijken naar modellen die genoeg mogen tillen
Shäffer heb ik veel gebruikt op mijn werk, erg wendbaar maar als je hoog moet reiken , tot 3 pakken is haalbaar maar dan houdt t op. Wel handig ook met uitmesten als je geschikte stallen hebt
Weidemann is volgens mij net iets goedkoper erin

Lynn_Nikita schreef:Nu begrijp ik ook iets ,eer jouw constructie, ik meende alleen achterklep en zou zelf doodsbenauwd zijn als dan iets gebeurd met een kar ervoor.
Ik ga zaterdag bij een andere trailer kijken, toch de cheval. Ervaringen zijn zo wisselend, en ja ze zijn in aanschaf voordeliger dan andere merken en zal misschien aan afwerking te zien zijn maar ik ga gewoon zelf beoordelen nu.
Stalfronten zijn gisteren geleverd, kan ze helaas zondag pas plaatsen. Dan kom er ook iemand voor de stal die in feb. vrijkomt kijken dus ik hoop dat alles meezit en ik niet in de rommel zit, geeft ook zo`n stom beeld. Moet ook nog uitzoeken waar mijn stroomlek zit, brand steeds een rood lampje en ik heb nog niet ontdekt waar het zit
_Lorette_ schreef:Wie heeft hier dura2 palen? Blijven de paarden daar vanaf? Want hier overleven echt alleen de gecreosoteerde palen het. Lijkt wel alsof ze geen eten krijgen.