Reden waarom ik ook liever een merrie heb. Ik vrees dat er anders rake klappen gaan vallen als mijn merrie het zat is.
@Robijntjah: 'jeuk' is vaak ook grasgerelateerd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JJ4 schreef:Ik lees al een tijdje mee en vanaf vandaag komt ook mijn droom eindelijk dichterbij, ons bod op een huisje met land en stal is geaccepteerd!!
![]()
![]()
Mijn kleine meisjes droom wordt werkelijkheid, ik kan het bijna niet bevatten.![]()
Het huis an sich hoeft, behalve wat smaakdingetjes, niets aan te gebeuren. Het land heeft nog wel wat bewerking nodig. Er moet nog een paddock gerealiseerd worden met een schuilstal en een grote veranda, want ik wil natuurlijk elke dag vreselijk naar mijn ventje kijkenEn nja, nu hij straks niet meer op een pensionstalling staat moet ik ook op zoek naar een nieuw weidemaatje..... Echt heeeeeel vervelend.
Delaja schreef:Toen ik nog bij mn ex woonde, heb ik het opgelost door een shetje aan te schaffen, wellicht is dat in de toekomst ook weer een oplossing.