Voor 2 trekpaarden en een pre

April moet er stalgeld betaald worden,hoefsmid,vitaminebrok... die wordt pokkeduur...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:April is ook bijna ten einde.
[ [url=m/waOqZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voeders = vitaminebrok
Voor 2 trekpaarden en 1 PRE
Hopelijk kunnen ze vanaf volgende maand het land op, dus ik hoop op enkele goedkopere maanden buiten het stal en weidegeld (180 euro per maand totaal)
__Cynthia schreef:Duhelo schreef:April is ook bijna ten einde.
[ [url=m/waOqZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voeders = vitaminebrok
Voor 2 trekpaarden en 1 PRE
Hopelijk kunnen ze vanaf volgende maand het land op, dus ik hoop op enkele goedkopere maanden buiten het stal en weidegeld (180 euro per maand totaal)
Bijna ten einde![]()
Bij mij kan er nog een hoop gebeuren in 9 dagen
tempura schreef:Vraagje
Hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt in een jaar aan:
- tandarts
- hoefsmid
- dierenarts
- ontwormen
- medicijnen
En in hoeveel termijnen betaal je dit?
Ik zie deze dingen vaak voorbij komen, maar in de meest uiteenlopende bedragen. Dus heb niet echt een idee hoeveel het nou jaarlijks kost?
Heb nog geen paard, maar probeer wat inzicht te krijgen! Heb geen geld te kort, maar ik hou errug van sparen en wil weten wat een beetje gangbaar is.
- tandarts
- hoefsmid
- dierenarts
- ontwormen
- medicijnen
Ik zie deze dingen vaak voorbij komen, maar in de meest uiteenlopende bedragen. Dus heb niet echt een idee hoeveel het nou jaarlijks kost?
Heb nog geen paard, maar probeer wat inzicht te krijgen! Heb geen geld te kort, maar ik hou errug van sparen en wil weten wat een beetje gangbaar is.
- tandarts
- hoefsmid
- dierenarts
- ontwormen
- medicijnen
OleJon schreef:tempura schreef:Vraagje
- tandarts
- hoefsmid
- dierenarts
- ontwormen
- medicijnen
Tandarts,laat ik 1 keer per jaar, of 2 jaar komen. Is 125 euro per paard.
Hoefsmid is 30 euro per paard. En soms vijl ik zelf bij.
Mijn paarden worden niet geent