Dit is voor een a pony van 113 en een d pony van 142

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monmaster schreef:Engel: ik zit ook op kleigrond... Wij hebben er mc3 zand opgegooid, paddock blijft goed droog en als hij nat wordt is het de volgende dag weer weg...of zoveel eerder als het droog wordt.
Je kunt beter investeren in goed zand, is mijn ervaring.... Als dat dan een stuk hoger ligt dan de rest,... Vloeit het vanzelf af.
opisop_shop schreef:Dat zal denk ik heel erg verschillen per plaats hoe het zit met mest afvoer.
Zandgrond met een zwarte bovenlaag kun je neem ik aan niet frezen, dan zou je moeten omkeren of afschrapen?
Fabster schreef:Sorry dames, ik beuk even dwars dior de paddockadviezen. Heb net weer nieuwe Ghostzadels ontdekt. Met wol en ook western. Ik wou dat ik (nog?) meer paarden had. Wordt er wel heel hebberig van....![]()
http://badlandsequine.com/page/2557/Gho ... e%20Models
meggiemeg schreef:Net bij de overbuurvrouw geweest, buurman is vannacht in zijn slaap overleden.
Wil nooit haantje de eerste zijn met dit soort dingen maar hoorde haar zo hartverscheurend huilen dat ik dacht dat er wat aan de hand was. Dit verwacht je dan niet aan te treffen.
meggiemeg schreef:Ja ik wist me ook even geen houding te geven. Ze bleef maar herhalen dat hij zo koud was, ze wilde naar boven maar was zo overstuur dat ze niet eens op haar benen kon staan. Dan ga je zelf kijken en dan tref je dat aan. Ze is nu zo boos. Haar broer en schoonzus zijn er nu.
meggiemeg schreef:Ja ga er regelmatig nu even naartoe, heb mijn nummer aan haar broer gegeven en afgesproken dat ze bellen als er wat is. Breng dan ook direct even een maaltje eten. Of ze het opeet moet ze maar kijken maar dan heeft ze in elk geval iets staan.
Ja Abbyblues dat dacht ik ook direct, lijkt me alleen wel vreselijk voor je partner om naast iemand wakker te worden die overleden is.