Ik heb ook IBC bakken, maar huist die witte plastic bak eruit gehaald. Heb daar net omheen gehangen (je kan aanhangernet gebruiken) en dan kan je shet er ook vanaf de zijkant bij. Hoeft hij er dus niet met zijn kop in en he hebt meteen een slowfeeder.
Die kliko's vind ik ook wel wat. Met regen en veel voeren (omdat ik een dagje weg ben, bijvoorbeeld) vind ik een probleem met netten. Het hooi wordt snot en ze eten het niet meer. Had ook al gezien dat mensen een grote voerton hadden gebruikt. Op zijn kop hangen, met gat in de bodem (wat dan dus de bovenkant is) en net er in hangen, zodat hij aan de onderkant een beetje uit steekt. Blijft je hooi ook mooi droog. Moet je alleen wel een goeie paal of balk hebben om het op te hangen.
Mijn rug valt toch tegen

Voor mijn verjaardag had ik een hartslagmeter gekregen voor t peerd. Leek me ook wel eens nuttig om te zien wat dat nou doet. Aangezien ik toch niet ging rijden vandaag, Caj in de ring, longeersingel om, hartslagmeter er aan en kijken of hij het doet. Nou, hij deed wel iets, maar ik betwijfel of dat wel klopt