Ook ooit gehaald toen ik 12 was en niet verlengd. Een vriendin heeft hem trouwens wel elke 2 jaar netjes verlengd, maar al 30 jaar niet meer gereden
Dus wat het nou precies voorstelt....Ik heb ook IBC bakken, maar huist die witte plastic bak eruit gehaald. Heb daar net omheen gehangen (je kan aanhangernet gebruiken) en dan kan je shet er ook vanaf de zijkant bij. Hoeft hij er dus niet met zijn kop in en he hebt meteen een slowfeeder.
Die kliko's vind ik ook wel wat. Met regen en veel voeren (omdat ik een dagje weg ben, bijvoorbeeld) vind ik een probleem met netten. Het hooi wordt snot en ze eten het niet meer. Had ook al gezien dat mensen een grote voerton hadden gebruikt. Op zijn kop hangen, met gat in de bodem (wat dan dus de bovenkant is) en net er in hangen, zodat hij aan de onderkant een beetje uit steekt. Blijft je hooi ook mooi droog. Moet je alleen wel een goeie paal of balk hebben om het op te hangen.
Mijn rug valt toch tegen
die is heel stijf. En dan komt mijn hypochonderse aard naar boven. Ben dan meteen bang, dat ik een hernia heb, ofzo. Zal wel niet, want ik heb bijna nooit pijn in mijn onderrug. Altijd aan de bovenkant, tussen mijn schouders. Net even te veel auto-ongelukken gehad. Maar dat kan ik prima zelf oplossen. Afijn, nu even pauze en straks nog honden en pony mee aan de dubbele lange lijnen.Voor mijn verjaardag had ik een hartslagmeter gekregen voor t peerd. Leek me ook wel eens nuttig om te zien wat dat nou doet. Aangezien ik toch niet ging rijden vandaag, Caj in de ring, longeersingel om, hartslagmeter er aan en kijken of hij het doet. Nou, hij deed wel iets, maar ik betwijfel of dat wel klopt
Of mijn perdje is zwaar hartpatient, of psychiatrisch patient en extreem nerveus, of die meter zegt toch een beetje rare dingen. Had van te voren even opgezocht waar ik dan aan moest denken in de verschillende gangen, qua hartslag dus. Maar die van haar ging van 40 naar 150 en weer terug. Bij harder lopen ging de hartslag omlaag. Als ik dichterbij kwam met mijn telefoon, ging hij ook rap omlaag. In een sukkeldrafje was het 180, in galop 110....
. Dus eh.... Nu weet ik nog niks, helaas.... 
als je in de buurt van Steenwijk komt,mag je hem ook komen bekijken hoor