__Cynthia schreef:Waar heb jij je hooianalyse laten doen?
Was een staldingetje, mijn aandeel was daar in €7.
Pavo Ruwvoer Quickscan Plus.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
michenou schreef:Ik weiger februari te delen.. Tand laten trekken op de kliniek, Westnijl entingen, de hoefsmid én als klap op de vuurpijl ook nog eens de aanschaf van een Arena zadel afgelopen week. Mijn portemonnee huilt.
Poekkie schreef:michenou schreef:Ik weiger februari te delen.. Tand laten trekken op de kliniek, Westnijl entingen, de hoefsmid én als klap op de vuurpijl ook nog eens de aanschaf van een Arena zadel afgelopen week. Mijn portemonnee huilt.
Aiai dat klinkt idd als een maand om zsm te vergetenProficiat met je nieuwe zadel! Nog nooit van Arena gehoord, maar de naam klinkt wel leuk
Dennis schreef:Ik vermoed een vitamine brok in groot verpakking.
Mijn shetten krijgen Equilin, zit ook rond de 45 euro per zak van bijna 7 kilo. Maar ze krijgen maar 70 gram.
marley93 schreef:Ik meld me ook!
Ik heb een Draver van bijna 13 jaar. Hij staat op een kleinschalige DHZ stal. De kosten van afgelopen maand komen van de lopende rekening. Per maand leg ik ook minimaal 200 voor hem aan de kant. Aan zijn spaarpot kom ik echter bijna nooit, die is echt voor de grote uitgaven zoals DA of een zadel.
Afgelopen maand was wat duurder omdat er halsoverkop nog een zware rhino deken is aangeschaft voor De Grote Sneeuwval.
[ [url=m/z4qtL1.jpg]Afbeelding[/url] ]