Iemand ervaring met een dergelijke constructie als dit?
Net zou dan voor het vullen boven het gat kunnen en na het vullen dichter bij de bak bijvoorbeeld.

Sketchup is niet mijn vriend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Omdat ik voor mijn eigen gezondheid gewoonweg minder intensieve manieren moet gaan bedenken ben ik aan het brainstormen geweest.
Iemand ervaring met een dergelijke constructie als dit?
Net zou dan voor het vullen boven het gat kunnen en na het vullen dichter bij de bak bijvoorbeeld.
[ [url=m/G9EHBC.png]Afbeelding[/url] ]
Sketchup is niet mijn vriend
xJitskee schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het hooikussen van Little bit? Het lijkt mij wel wat voor in de paddock, maar hij is vrij prijzig en ik vraag me af hoe lang hij heel blijft
[ Afbeelding ]
Azmay schreef:xJitskee schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het hooikussen van Little bit? Het lijkt mij wel wat voor in de paddock, maar hij is vrij prijzig en ik vraag me af hoe lang hij heel blijft
[ Afbeelding ]
7 posts boven je lijkt er verdacht veel op
xJitskee schreef:Daar ben ik met mijn paard ook een beetje bang voor, die gaat er mee gooien waarschijnlijk. Maar ze eten nu echt te snel/te veel. Het frame in de kuubskist werkt ook niet, want mevrouw weet precies hoe ze haar hoofd onder het frame krijgt, dan staat ze met haar hoofd het frame omhoog te houden terwijl ze het hooi opeet
Fiorini schreef:Ik lees dat veel mensen het net van de action hebben. Ook wij hebben dat en gaat al een heel jaar mee! Ik heb het net dubbel gedaan, maar merk dat haar toch toch nog vrij snel op is. Zijn er mensen die de mazen van het net dubbel nemen? Werkt dit goed of is dit een no go?
@Azmary: wij hebben ook een systeem om vanuit de hooischuur hooi rechtstreeks in de slowfeeder te kunnen doen, heel handig!