tine10 schreef:, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het geld ook maar 1x uitgeven helaas.
U vergelijkt prijzen van 1 pallet voor 1 bepaalde klant en dit neemt u als de referentieprijs.
Ik zou de prijs navragen bij de verdeler en voor uw specifiek geval een offerte opvragen.
Hoge prijzen zetten bij een klant gebeurt dikwijls indien er bvb leverproblemen of betaalproblemen geweest zijn. Als je korrekt betaalt en ook anders geen extra moeilijke eisen hebt als klant, dan krijg je een prijs in functie van je volume. Als je zegt, ik moet geleverd worden om ... uur precies, en je moet het 100 meter transporteren over een grindweg, ja, dan betaal je meer.
Transportprijzen zijn heel belangrijk en het verschil in transport tussen 1 en 2 paletten is niet zo hoog, de tijd om te stoppen voor de chauffeur is ongeveer hetzelfde, dus in functie van het volume kan je mooie kortingen krijgen.
En als de kwaliteit echt niet zo belangrijk is, er zijn nog veel goedkopere merken op de markt.
Maar je zal steeds weer terugkeren naar iets wat per zak duur is, maar per dag goedkoper