Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kiko schreef:Wij hebben gister een fotoshoot gehad. Was super leuk om te doen en met de herfstkleuren krijg je prachtige foto’s. Nu nog even uitzoeken welke ik wil.
Heb de shet voor de 3e geschoren. Wat een haar kwam er vanaf zeg.. pff.. maar nu kan ze wel weer lekker lopen zonder dat ze het gelijk warm heeft.. maar het lijkt een compleet andere pony zo want ze is nu grijs i.p.v. zwart
[ Afbeelding ]
Toevallig hebben wij er pas ook bij zitten kijken als stal/erfhond maar het sterke karakter die sommige hebben .. weet niet of ik daar zin in heb 
kiko schreef:Jaa.. gelukkig lag ze vlak daarna weer normaal maar toen kwam de kat even kiekeboe zeggen
[ Afbeelding ]
Matheno schreef:Precies op tijd voor alle regen van afgelopen dagen was het extra schuilhok klaar!
[ Afbeelding ]
Ed vindt het heel gezellig, hij kan nu vanaf die plek onze keuken in kijken en maakt daar graag gebruik van om te seinen dat hij brokjes wil.
Het moet nog even afgewerkt maar nu in ieder geval ook een plek met verharding voor de hoefsmid en tandarts. Ik heb voor de rest overal zand.
Lys_PPA schreef:Verder ook elastische draad gehad, krimpt niet veel dus goed weghangen. Ik vind het heel fijn, mijn ponies ook, want die weten meteen dat het elastiek is ipv normaal koord en stappen er gewoon doorheen
.
Lynn_Nikita schreef:In een ander topic lees ik dat adressen die ewn geregistreerde ubn paardachtigen hebben een brief ontvangen hebben en moeten betalen.
Heeft 1 van jullie al een brief ontvangen?
boemel schreef:Wat was t ineens koud zeg. Gewoon een paar kapot gevroren planten. Ik had om 8.45 al de hoefsmid en de auto die weg moest om plaats voor de hoefsmid te maken wilde niet starten. Een kwartier later kwam de ANWB al langs en startte de auto weer. Later op de dag is de accu onder garantie vervangen.
De hoefsmid was tevreden met de in aanvang zulke slechte hoeven van Ice. Flair is eruit, bijna geen scheuren meer, niets afgebrokkeld en de zolen worden ook steeds dikker. Baasje ook blij dus[ Afbeelding ]
Lys_PPA schreef:Ik heb de portemonnee weer leeg, nieuw hoofdstel voor Picasso en zadel is weer nagekeken(en nieuwe cap en dekje)
[ Afbeelding ]
Zijn nog op zoek naar een verreiker of heftruck, dus mocht iemand wat weten... let me know.
kiko schreef:
Lynn_Nikita schreef:ik heb chronisch tijd tekort, trailer staat te koop maar heb ik eergisteren gebruikt om hooi te halen en is weer vies. Kan geen tijd vinden om het af te spoelen ( modderpad en regen tijdens halen)
Een dezer dagen komen de nieuwe stalfronten, geen idee wanneer ik die erin krijg.
Moet zondag nieuwe trailer halen, de dochter heeft zowel zaterdag en zondag in totaal 4 dansoptredens, huishouden staat op z`n kop, heb het idee dat ik met alles achterlooptijd voor iets meer rust

xXutopiaXx schreef:Ik weet weer waarom ik dit topic altijd zo waardeer... het is zo herkenbaar dat je ergens prioriteiten moet stellen en dat er dan altijd íets is waarbij je achter de feiten aan loopt. Maar het is zo fijn om te lezen dat 't niet alleen bij mij zo isGedeeld leed is toch altijd beter
) Karin_deB schreef:Agh je blijft altijd bezig. Ik kan inmiddels zelf ook wat meer rust pakken. Ik "moest" altijd van alles van mezelf en ging vervolgens onderuit met migraine.
Nu ga ik gerust ook een uurtje een boek lezen met een kop thee voordat mn kinderen thuis komen van school ipv onkruid wieden etc.

kiko schreef:Vanmiddag een leuke balans workshop met de hond gehad. Ze deed het heel goed!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier kan ik van alles op de trap leggen maar dat neemt mijn vriend niet mee.. die is echt erg. Hij stapt er gewoon overheen..
kiko schreef:
geeft gelijk mooie plaatjes he

Lynn_Nikita schreef:Trailer laten staan. Baal ervan want nu 1.5 uur gereden voor niks
Nette trailer maar ondanks dat ik 2 x gevraagd heb of het logo wat eropzat zichtbaar was na het verwijderen en hun nee zeiden was dat het eerste wat ik zag.
Wilden geen euro zakken dus besloten om nu voorbij te laten gaan en verder te zoeken. Ben wel behoorlijk gefrustreerd nu.
Daarsneeude het ook. Benieud of het bij ons nu ook sneeuwt

Lynn_Nikita schreef:Maar als ik 7500 euro uitgeef wil niet nog eens een wrappen zeker niet als het een aluminum trailer is.
Eigen logo eroverheen plakken had ook nog gekund,die komt er misschien toch op maar nu moest ik zo groot gaan bedekken, dat kost ook minimaal 500 euro meer en zo groot wil ik mijn logo er niet eens op.
Trailerlaadhulp is een touw achter de billen en 1 over de rug die zorgt dat het niet kan zakken. Zo geef je druk wat je normaal met iemand erachter en een touw zou doen.
Arm vogeltje. Hopelijk redt hij het. Wat lief dat je naar de opvang bent gegaan
maar hij liet hem wel los