Haha DD goed bedacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Ach wat rot Delaja... gelukkig niet een paard waar je al heel erg aan gehecht bent, maar het blijft sneu. Schrale troost inderdaad dat ze het bij jou nog heel fijn heeft gehad
Heb je je profiel aangepast? Mensen hebben het er steeds over, maar als ik erin kijk... zie ik niks
Die groepen zijn echt irritant streng geworden DD.. snap je frustratie
Mooi dat het zo bovenverwachting goed gaat met de Shet greendragon! En heel fijn dat je merrie zo is opgeknapt!
Ben benieuwd naar je offerte Kojack!!Ik wil hier (nog steeds) voor de winter ook laten doen.. denk nog steeds aan keren... en kijken hoe dat 't aankomende winter houdt... wellicht dan volgend jaar alsnog serieuzer aanpakken, maar dan hebben we 't in ieder geval geprobeerd.. mits de prijs van keren een beetje leuk is
Hier overigens Tamme weer aan het opbouwen na z'n behandeling voor artrose in z'n spronggewricht.. heb het idee dat hij er in meer benen wel last van heeft inmiddels...Hij loopt nu wel weer op z'n Tamme's 'goed', rijden een minirondje buiten elke dag om zo'n constant mogelijke belasting te hebben. Maar hij trekt in de wei geregeld weer zelf een sprintje, en dan zie ik er niets aan
Zit er toch aan te denken om een arts uit België te vragen voor een second opinion, en misschien toch weer nieuwe röntgenfoto's (laatste foto's zijn uit najaar 2018) om te kijken of we hem misschien toch niet meer moeten ondersteunen, om ergere slijtage voor te zijn.... Zo lastig... M'n binkie
[ [url=m/AATSFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Konijntjes zijn nu ruim een maandje oud trouwensEn ze hebben allemaal definitief een thuis
![]()
[ [url=m/XY8m4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze meneer blijft bij mijNibit
[ [url=m/4clEIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ook met Jay weer lekker aan het rijden. Tijdje terug een periode niet zo lekker samen kunnen werken met hem, we begrepen elkaar écht ff niet meer, wat aan beide kanten heel veel frustratie opleverde... toen hebben we weer ff flink les genomen en we hebben samen () aan mindfullness gedaan en dat heeft z'n vruchten afgeworpen
Zie hier: zonder zadel en hoofdstel
Nou, dat vertrouwen had ik een maand geleden nog niet
[ [url=m/lel6Vs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, zijn jullie ook weer bij![]()
xXutopiaXx schreef:Thanks allen![]()
Ik ga hem eens bellen!
Mijn band met Tamme is zeker speciaal.. mijn once in a 1000 lifetimes horse![]()
Mijn vriend was pas nog aan het klagen dat als ie z'n hooi eet, dat ie niet komt als je 'm roept.... dus ik: nou, dat herken ik helemaal niet hoor.. hij komt juist altijd!! Geloofde ie niet, dus gisteravond had ie 'm net nieuw hooi gegeven, ik roep 'm en hij komt zonder 1 sec. aarzelen gelijk naar me toe
![]()
Kyno schreef:Heb een hele tijd niets gepost omdat we vol in de verhuizing en het klussen zaten, maar het heeft resultaat gehad. Hierbij wat foto’s van de kleine en grote paddock, de stal en een glimp van de bewoners. Nu is het weiland aan de beurt; moet helemaal opnieuw worden geploegd/gefreesd en ingezaaid maar dit hebben we uitbesteed aan de loonwerker.
[ [url=m/SrQ3WJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MzxVXz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FGadpa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LcODnE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uwlqmN.jpg]Afbeelding[/url] ]