Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prairy schreef:Stille meelezer breekt even in, ik zag dat een aantal van jullie van die gaasmatten gebruikt, die staan nu op BVA auction te koop en de veiling sluit over 2 dagen (bij tuin en bouw materiaal). Ik heb geen idee wat die dingen normaal kosten![]()
Let wel op de eindprijs die je uiteindelijk betaalt...
/Stille meelezer modus weer aan tot ik een paard aan huis kan zetten
Wendy schreef:Ziet er mooi uit die sneeuw!
Hier is de nattigheid ondertussen weer behoorlijk opgedroogd gelukkig.
Morgen gaan we aan de slag met voorlopig de laatste werkzaamheden qua herinrichting van het buitengebeuren. Ik noemde het al gekscherend grootschalig tuinieren, maar dat wordt het dus ook echt![]()
We gaan een stuk heg verplaatsen en struikjes planten langs de wei. De ene buurman komt met 2 kranen, de andere met een grote tractor, de buurvrouw heeft erwtensoep gemaakt voor iedereen... wel leuk denk ik. Hopelijk werkt het weer ook mee
Wendy schreef:Ziet er mooi uit die sneeuw!
Hier is de nattigheid ondertussen weer behoorlijk opgedroogd gelukkig.
Morgen gaan we aan de slag met voorlopig de laatste werkzaamheden qua herinrichting van het buitengebeuren. Ik noemde het al gekscherend grootschalig tuinieren, maar dat wordt het dus ook echt![]()
We gaan een stuk heg verplaatsen en struikjes planten langs de wei. De ene buurman komt met 2 kranen, de andere met een grote tractor, de buurvrouw heeft erwtensoep gemaakt voor iedereen... wel leuk denk ik. Hopelijk werkt het weer ook mee
betadine schreef:Leuke ideetjes voor aanplantingen. Als toevoeging: vlierbes tegen de vliegen en dazen. Rozenbottel omdat deze zo goed tegen vertrapping kunnen.
Eigenlijk zou er gewoon een topic voor moeten zijn met de openingspost steeds ge-update met de verschillende bokkers ideeën. Zo een echte paardenplanten encyclopedie inclusief bokkers foto's en co![]()
Fabster: Hazelnoot aanplanten staat ook op onze planning, maar 6 jaar ! Hoopte dat die sneller groeide