Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jets schreef:Ik had wel het idee dat mijn paard vanuit de bak irritant vond, dat ding wat steeds mee omhoog komt enzo. Wij hebben zo 3 netten hangen. Ze eten zo ook met hun hoofd naar beneden.
[ [url=m/XHnZvu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Jets schreef:Ik had wel het idee dat mijn paard vanuit de bak irritant vond, dat ding wat steeds mee omhoog komt enzo. Wij hebben zo 3 netten hangen. Ze eten zo ook met hun hoofd naar beneden.
Steken ze daar hun hoofd niet in? Zou bij mij denk ik een kwestie van een paar uur zijn voordat ze dat uitvinden
Zelfs m'n fjord doet het niet
Jets schreef:Ik had wel het idee dat mijn paard vanuit de bak irritant vond, dat ding wat steeds mee omhoog komt enzo. Wij hebben zo 3 netten hangen. Ze eten zo ook met hun hoofd naar beneden.
Maartje1990 schreef:Jets schreef:Ik had wel het idee dat mijn paard vanuit de bak irritant vond, dat ding wat steeds mee omhoog komt enzo. Wij hebben zo 3 netten hangen. Ze eten zo ook met hun hoofd naar beneden.
Maar op deze manier moeten ze hun hoofd nog steeds in een rare onnatuurlijke houding draaien

Maar zou je dat frame ook met hout kunnen maken?