Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij voeren ca. 40-50 kg per dag, beetje afhankelijk van hoe lang het duurt tussen de voermomenten (meestal rond 24 uur). Aantal netten is verschillend; soms krijg je net effe wat meer plakken in een net dan een andere keer, hangt ook af van hoe strak de baal geperst is en welk hooinet je hebt.
. Het is in ieder geval meer dan genoeg, want het is nog nooit "op" geweest. Sinds we deze zomer een schuilstal in de bak hebben, hang ik daar mijn netten op. Heb 4 grote slowfeeder netten in de stal en nog 1 rond net onder de luifel van de stal. Voor 2 kwpn-ers van 1.70 en mijn pony van 1.40. 
Maar dan moet ik een opslag en een trekker hebben om te verplaatsen... MarloesHJ schreef:Anke, ik heb wel sneeuwbeslag gehad vorig jaar maar dat zijn geen kunststof plaatjes geweest. Gewoon rubberen ringen waardoor ik de straal enzo wel kan bereiken. Kost ook geen €10 per hoef extra. Wel meerbedrag uiteraard. Kan die ringen ook meerdere beslagbeurten gebruiken.
. Ik hoop dat voor januari/februari te kunnen doen. 
Er komt wel terug een tweede, maar eerst verhuizen.
betadine schreef:Ow dat is wel jammer dat het tapijt niet aanslaat. Zie helaas niet veel andere oplossingen als er niet verhard mag worden of gedraineerd. Misschien dan enkel het gedeelte waar het hooi word gegeven en voor de schuilstal.