Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kojack schreef:Olympia96 schreef:Wat een ellende Greendragon en Delaja: beterschap!
Ff heel wat anders, Kojack stond jouw paard op de Wobbesheerd?
Ja klopt! Die heeft op de Wobbesheerd gestaan, jaren geleden.
Delaja schreef:kojack schreef:Delaja, wat bagger zeg! Ik hoop dat de da kan vertellen wat het is en dat het allemaal meevalt.
De dierenarts kon gelukkig heel snel en goed vertellen wat het is, het meevallen is een ander verhaal. Om het kort te houden: ze wordt donderdag ingeslapen.
Flew schreef:Oh nee! Wat erg! Je hebt haar toch ook pas net? Sterkte...
Delaja schreef:kojack schreef:Delaja, wat bagger zeg! Ik hoop dat de da kan vertellen wat het is en dat het allemaal meevalt.
De dierenarts kon gelukkig heel snel en goed vertellen wat het is, het meevallen is een ander verhaal. Om het kort te houden: ze wordt donderdag ingeslapen.
Olympia96 schreef:Ik spiekte in jouw profiel en zijn naam deed een belletje rinkelen (omdat ik hem zo'n bijzondere kruising vond). Heb hem toen inderdaad wel eens gemasseerd
Delaja schreef:Flew schreef:Oh nee! Wat erg! Je hebt haar toch ook pas net? Sterkte...
Nog geen twee maanden. Wat dat betreft een voordeel dat het nu gebeurt, hoe langer, hoe meer hechting. Maar het doet nu al flink pijn. De enige troost is dat haar laatste twee maanden fijn zijn geweest en dat er geen andere optie is die eerlijk is voor haar.