Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat de hond is opgeknapt !
. Ze gaf aan dat ik niet kan verwachten dat iedereen hetzelfde doet voor zijn dieren als dat ik doe en dat ze het heel druk hebben, geen tijd en geen ruimte. Zwanger, haar vader is overleden, box staat vol met spullen dus paarden kunnen niet binnen
en nog veel meer rare excuses. Zij zijn van mening dat ze ALLES voor hun dieren over hebben. En ze geloven zelf ook dat dat zo is. En omdat ze zoveel van dieren houden, fokken ze met regelmaat een nest katten of honden......
.
ik kan mij voorstellen dat dit enorm frustrerend kan zijn.
. Daarnaast hadden ze 7 katten. Er stonden een stuk of 6 kattenbakken die overliepen van kattenpoep. Ze had "een beetje achterstand" vertelde ze mij toen. Ze hebben een soort raskatten waar ze ook af en toe mee fokken. Op dat moment hadden ze 5 honden. 2 Engelse bulldoggen, De Rus, en 2 keeshonden.
.
en daar ben ik met mijn paarden niet zo bang voor.
die trekken gewoon 60 meter omheining van je wei omver bijvoorbeeld
ben blij als we dat straks niet meer hebben, al is het uiteraard weer afwachten wat voor buren je er voor terug krijgt..
palousa_boy schreef:Ja dat was idd bij het graven van een greppel op hun wei. Hij was zo dicht bij onze palen aan het graven dat 3/4 gewoon omviel, de rest bleef overeind door de bramenstruiken![]()
En niet dat hij sorry zei ofzo, nee hij begon te klagen dat ik in z'n greppel liep toen ik alles aan het opruimen was
Echt? Niet te geloven zulke mensen.... Er loopt echt raar volk rond op de wereld ik ben nu 55 en blijf me verbazen.