Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Sinds dat we drie win geleden een kip kwijt waren deden we het nachthok dicht omdat we er 2 bij hadden gehaald. Die gingen nog niet echt op stok. Dus als ze dan nog los liepen, zetten we ze binnen. Gisteravond vergeten het hok dicht te doen. Vannacht werd ik wakker omdat ik een kip hoorde. Ik naar buiten. Alle kippen weg. Ik zag er eentje liggen. Vanmorgen vond ik ze verspreid op het erf. Alleen een kale nek.
Belker schreef:Lastig LN, je zou bijna aan aardstralen of stroom gaan denken......
Het kan zoveel oorzaken hebben dus ook zoveel oplossingen........
Lynn_Nikita schreef:Belker schreef:Lastig LN, je zou bijna aan aardstralen of stroom gaan denken......
Het kan zoveel oorzaken hebben dus ook zoveel oplossingen........
Hoe kun je zoiets meten of bekijken? Het is echt elke keer aan de rechterkant van het perceel, Ik weet het bijna ook niet meer en ben al geneigd om maar niet meer in de bak te rijden nu
Lynn_Nikita schreef:Onze nieuwe keuken is goedgekeurd door ons en is besteld. Toch de schouw maar dan moderner en kastjes erin verwerkt. Komen vooraan op eiland geen greepjes en aan de schouw ook niet en andere spoelbak[ [url=m/plWfAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zwart graniet blad met ingebouwde spoelbak zoals deze en ook deze kraan maar dan in rvs
[ [url=m/7r31en.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:Sinds dat we drie win geleden een kip kwijt waren deden we het nachthok dicht omdat we er 2 bij hadden gehaald. Die gingen nog niet echt op stok. Dus als ze dan nog los liepen, zetten we ze binnen. Gisteravond vergeten het hok dicht te doen. Vannacht werd ik wakker omdat ik een kip hoorde. Ik naar buiten. Alle kippen weg. Ik zag er eentje liggen. Vanmorgen vond ik ze verspreid op het erf. Alleen een kale nek.
Chasey schreef:Ahh die arme kippies
En ik zag nog wat schattige kittens!
Wat een naar probleem dat je paard gewoon niet aan één kant van de bak wil.
Loonwerker is gisteren helaas niet geweest, vandaag ook niet. Dus het werk ligt weer een aantal dagen stil.
Ik kan niet wachten tot het klaar is![]()
Geduld....
DubbelFun schreef:Gewoon de koper/ijzer-draadjes in elkaar draaien. Overigens als de stekker om het geheel stroomvrij te maken niet direkt op de route naar de paddock/wei ligt is het handig om ergens een aan/uit-onderbreker te maken.