Zo blij met al jullie tips! Aanleggen is wel een andere business dan aanvullen als er al een goede basis is. Ik ben wel blij dat ik die ervaring de afgelopen 1,5 jaar heb kunnen op doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Vooral niet met je vingers het zand terug in het gat gaan drukken. Ik heb vorig jaar een splinter onder mn nagel gehad omdat ik langs de paal schuurde. Dat was een bloederig ritje naar de spoedIk gebruik nu de achterkant van de paalhamer.
Daihyo schreef:
Zo blij met al jullie tips! Aanleggen is wel een andere business dan aanvullen als er al een goede basis is. Ik ben wel blij dat ik die ervaring de afgelopen 1,5 jaar heb kunnen op doen.
Daihyo schreef:Wie gebruikt er ook kuubskisten in een bebouwde omgeving? Ik heb de 2 kuubskisten met metalen frames en netten. Maar dat maakt best een herrie als ze staan te plukken. Mijn haflinger zet er behoorlijk kracht op. Ik wil ze wel het liefst meenemen, maar dan moet ik denk ik een ander systeem gaan gebruiken, want op het nieuwe perceel is iets meer bebouwing. We hadden hiervoor pvc buizen als frame. Dat geeft al minder herrie. Gewoon hooinetten zou ook een optie zijn, maar hoe voorkom je dat de haken in de ogen of op de bodem of tegen de wanden alsnog geen herrie maken?
Heeft iemand een idee om de kisten te gebruiken zonder dat de buren 's nachts wakker liggen van de herrie?![]()
Er komen overigens ook netten tussen en aan palen. Dat kan op meer plekken en worden de kisten verkocht. Maar omdat ze hoog zijn, niet bereikbaar voor de shets, zou ik ze het liefst meenemen