MarloesHJ schreef:Het terrein ziet er ook echt niet winters/modderig uit gelukkig.
Nou, hier inmiddels wel...

Kevin gisteren weer les.. maar was bijna niet te doen. Gelukkig zitles, dus heeft niet zoveel ruimte nodig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Morpheus81 schreef:Sky_Britt schreef:Ik voer nu voornamelijk van de grond maar ik wil nog een palletbox aanschaffen om slowfeeder van te maken. Voor nu heb ik voor de afwisseling een hooibal opgehangen en dat gaat verassend goed met 2 paarden. Over de hoopjes op de grond is mijn KWPNer super bazig, maar bij de bal helemaal niet. Als ze allebei aan 1 kant staan houden ze hem mooi tegen voor elkaar
[ [url=m/EWije3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is een leuke bal Sky_Britt!![]()
![]()
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
xXutopiaXx schreef:MarloesHJ schreef:Het terrein ziet er ook echt niet winters/modderig uit gelukkig.
Nou, hier inmiddels wel...
Kevin gisteren weer les.. maar was bijna niet te doen. Gelukkig zitles, dus heeft niet zoveel ruimte nodig
[ [url=m/D0durj.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarloesHJ schreef:Soms vraag je je af of we wel in hetzelfde land leven?...![]()
Hier is het echt mooi weer vandaag. Heb geen foto's van bij ons maar mooi is het wel.
DubbelDun schreef:Hij mag hier mooi nog even blijven als ie dat wil, moet ik alleen even iets van voer regelen, want alleen van caviavoer kan ie waarschijnlijk niet leven
Degene waar ik een beetje op gehoopt had (bonte IJslander) heeft afgezegd, dus weer verder zoeken...
Truedreams schreef:Morgen de sleutel!
DubbelDun schreef:Ik heb even een klein rondje gereden. Kwam nog in een kudde schapen terecht en Boon ging murmelen naar ze alsof het veulens waren... zo lief![]()
Verder op de groep van de Mill Ranch ingehaald die ook op weg naar huis waren. En ik wilde er voorbij zodat ik eerder de weg over kon, maar ze dachten dat ik bij de groep hoorde dus hebben we even gekletst