Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Ik kom hier volgen en zal vanaf volgende maand ook mijn lijstje eens posten!
Leuk om te zien dat de bedragen zo uit elkaar lopen.
En LisaaSophie, mijn god wat een maand
Is de aquatrainer een "extra" iets? Niet iets wat je elke maand doet? (Hoop ik?)
d4rkhorse schreef:Ik heb het dit jaar ook bijgehouden weet alleen niet meer welke maanden ik hier geplaatst heb![]()
Ik ga eind december mijn hele jaar laten zien![]()
kosten 1 paard:
oktober:
wei: 75 euro
benodigdheden wei: 251 euro platen/matten voor een droge plek voor de stal te creeren eindelijk iets gevoden dat werkt![]()
dierenarts: 93,70 euro voor enten en nakijken van zn hoef +pijnstillers gekrege (hij loopt nog steeds mank)
ontworming: 35 euro
hoefsmid 65 euro (toch besloten om er voorijzers optezetten... vind het best wel jammermaar als het de pijn verminderd doe ik er alles aan natuurlijk)
extra gerief: 15,95 euro (springschoenen)
verkoop spullen: +35 euro
totaal: 500,65 euro
LisaaSophie schreef:d4rkhorse schreef:Ik heb het dit jaar ook bijgehouden weet alleen niet meer welke maanden ik hier geplaatst heb![]()
Ik ga eind december mijn hele jaar laten zien![]()
kosten 1 paard:
oktober:
wei: 75 euro
benodigdheden wei: 251 euro platen/matten voor een droge plek voor de stal te creeren eindelijk iets gevoden dat werkt![]()
dierenarts: 93,70 euro voor enten en nakijken van zn hoef +pijnstillers gekrege (hij loopt nog steeds mank)
ontworming: 35 euro
hoefsmid 65 euro (toch besloten om er voorijzers optezetten... vind het best wel jammermaar als het de pijn verminderd doe ik er alles aan natuurlijk)
extra gerief: 15,95 euro (springschoenen)
verkoop spullen: +35 euro
totaal: 500,65 euro
Ik zag laatst een mooie tussenoplossing voor ijzers, een plakijzer te koop bij turbo hoof solutions
Milo2012 schreef:Voor ons was t ook weer een fijne maand..
Voor onze andalusier en shetlander :
€420 stalling.
€20 lessen
€79 voer ( hier doe ik ong 5 weken mee)
€290 2 dekens, halster en nog wat ander spul.
€650 nieuw( 2e hands) zadel. €650 voor een custom dus ipc een koopje)
€45 massage Chispa
€10 wortels