Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Dus.. dames als jullie willen overstappen naar Strovan kan ik het je aanraden - we kunnen dan een 'Veluwe-groepje' vormen, da's handig voor Bellinco en krijgen we snel geleverd!
Jannepauli schreef:Dan heeft DHP een slecht marketingbeleid zou je zeggen want ondanks dat ik tot over m'n oren in de paarden zit, kende ik het product niet!
PhiaBink schreef:Jullie hebben het over om de stal helemaal leeg te halen???? Als je elke keer de vieze plekken weg haal en dan wat nog schoon is weer als onderlaag en dan wat nieuw bijstrooien, dan ververst het zich zelf. Lijkt me ook duurder om na 2 maanden de stal leeg te halen en weer opnieuw te beginnen.
Ik ga er ook aan. Ik heb nog even afgewacht hoe het Imker beviel, maar ze heeft me overtuigd. Onze grootste smeerlap staat op gehakselt stro. Dit is tot nu toe het beste waar ze op heeft gestaan. Ik heb er totaal 3 op gehakselt stro staan en 1 bijna 2 jarige op stro. De 2 jarige blijft op stro. De andere gaan ook op strokorrel als het bij de smeerlap goed bevalt.
Het is bij onze fouragehandelaar net zo duur als gehakselt stro, dus kan ik de kosten goed vergelijken.
Love_Nola_xx schreef:Sorry als het al gezegt is,, maar het is toch de bedoeling om er een beetje water overheen te spuiten?
Fitzroy schreef:Jannepauli schreef:Dus.. dames als jullie willen overstappen naar Strovan kan ik het je aanraden - we kunnen dan een 'Veluwe-groepje' vormen, da's handig voor Bellinco en krijgen we snel geleverd!
JP, lijkt me een goed plan. Ik heb nog 18 zakken oude Top-korrel, maar daarna moet ik 'over'.
Alleen denk ik dat de overige mensen hier in het topic, dan nog niet zo ver zijn om te bestellen.
En jij hebt net een hele pallet besteld, dus dan ben je ook zo een tijd verder. Ik weet niet hoeveel boxen je hebt.
Trekruiter: had jij afgelopen week de boxen nu helemaal leeggehaald?