Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noetanchamon schreef:Nou moet nog maar eens zien of Max wel zo braaf is hoor.....
Rij jij bij de Eenhoorn of niet?
Ik heb nl ook hele tijd in Zwaag en Hoorn gewoond.
philipoom schreef:daar ben ik nog nooit geweest
philipoom schreef:daar ben ik nog nooit geweest
PiieterLY schreef:ik maak het elke dag schoon !.
Zowel koker als plasser !.
+ poepgaatjee.
Maarjaa , als het nu een keer gaat ontsteken omdat het te vies is dan is het helemaal smerig om het schoon te maken .
of mijn paard het nou fijn vind of niet het moet schoon
je maakt je eigen poepgaatje + plasser toch ook gewoon schoon dus wat is er nu vies aan?
Inoterry schreef:Er is bij Ino helaas niet zo veel verbetering. Het enige positieve is dat zijn neus na ruim 24 uur is gestopt met bloeden. Gisteren dacht ik nog dat de zwelling bij zijn koker minder was maar vandaag zaten er weer 2 veel te grote tennisballen.
In elk geval moet ik morgen een verbetering zien, hoe klein dan ook, en de DA had al gewaarschuwd dat het lang kon duren voordat hij er echt vanaf zou zijn.
Ino heeft nu in elk geval een hele schone piep en ook zijn koker komt geen vuiltje meer af. Maar voorlopig blijf ik er toch maar weer ff vanaf want de oortjes gaan al plat als ik naar zijn piep kijk. Hij word op het moment ook al niet blij als ik met de termometer kom of met zijn medicijnen. En dat is niet zo een goed teken want hij vind het doorgaans heel leuk als je met hem bezig bent