Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fable schreef:Nog een advertentie van mandy riedel (wel uit 2004)
Fable schreef:Nog een met waarschijnlijk al oude contact info...

Jaan81 schreef:Ben het helemaal met je eens.Ben vooral erg nieuwsgierig naar je tweede Wist U Dat?-je: een bokker relevante inside information gevonden heeft op een compleet nieuw vlak. Kan er geen kleieieieiein tipje van de ZEEEER interessante sluier opgelicht worden??
En je laatste WUD?-je: Is toch eigenlijk te gek voor woorden dat jij dan zo'n moeite moet doen......Na ja.
Begin nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig te worden daarnaar. 
) En dat ze binnen 6 weken weer op de zaak terugkomen.
Toen ik hem terugbracht naar de wei omdat hij toch niets wilde liep hij gewoon naast me. Maar elke keer als ik opzij keek dan draaide hij zijn hoofd naar me toe en legde zijn oren plat in de nek. Keek ik weer vooruit, dan keek hij ook weer gewoon. Keek ik weer naar hem, dan draaide hij zijn hoofd weer naar me toe met de oren in de nek. En zo liepen we naar de wei... Zelfs mijn met liefde aangeboden winterpeen moest gegeten worden met de oren in de nek. Nee, er kon geen "lachje" af. Ik heb een vreemde aan hem laten zitten, dus nu moet ik het bezuren. 

Jaan81 schreef:He bah, dit lijkt me echt rot! Wil je voor hem wat goeds doen door Petra Vlasblom te laten komen, krijg jij de volle laag van hem. maar ja, aan de andere kant: Weet hij veel dat jij via/en Petra alleen maar goed wil doen?