VeraM schreef:Het komt goed, jij krijgt je geld en ik mijn masker!
ohhja, ik twijfel er niet aan.. vind het alleen zo banketstaaf voor je dat het zo lang moet duren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VeraM schreef:Het komt goed, jij krijgt je geld en ik mijn masker!

Dabo schreef:Ze zijn leuk, Memuska!! Ik zal de onderste op mijn site zetten![]()
enneh, voor de rest stagneert het hier een beetje.. Ik mis nog wat mensen, die een masker besteld hebben, maar nog niet betaald hebben. Niet dat ik me druk maak hoor, die maskers vinden hun weg wel.
_Romana_ schreef:ik ga Nu overmaken ( vergeet steeds mijn vader te vragen me te helpen dus komt er steeds niet van en wil er echt 1)

(heb je een pb gestuurd) VeraM schreef:DAT kan ik me goed voorstellen.. Wat is er nou misgegaan bij jouw overschrijving dan..? Weet je dat al?Ben er nog mee bezig hoor Dabo! De mensen van de postbank zijn niet echt mijn vrienden op het moment.
rachell schreef:Voor de paar die ik overheb, heb ik al een hele waslijst met 'wachtenden', en ik wil ze ook graag bij mij op stal verkopen...Hallo
Ik lees net voor het eerst je topic en vind de maskers geweldig .Ik zou er graag 1 als verassing aan mijn dochter geven dus als je er eentje over hebt????????? groetjes Michelle

blondytjuh schreef:geld van mij al binnen?? heb mijn ma het over laten maken

Essie schreef:Ik ben bang dat ik de mijne weer te koop aan moet bieden... Hij past helaas niet goed bij mijn paardje. Het gaas zeg maar zit te dicht op zijn ogen. Hij kan hem dus gewoon niet op...
Ik baal echt als een stekker, maar een paard met zere oogjes is ook niks.
_Romana_ schreef:en al wat binnen dabo van mij??