Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:@Jinte, jeetje wat is die opgeknapt, gelukkig maar zeg! Zag er niet fijn uit
@Audesta,
@Marit, wat een heerlijk koppie![]()
Met name voor mennen of voor de kinderen?
@boemel, hmm dit klinkt niet meteen oke nee..
Mijn ruin slaat ook wel eens met zijn hoofd als hij gestresst is of uit balans, maar niet zo hevig als jij omschrijft bij dit paard.
Hoe reageerden ze op wat je zei?
Citaat:En dat was zijn normale gedrag en moest er nog uitgetraind worden aldus de staigiare.
Jinte schreef:Dais_ schreef:Wij hebben ook nog wat bielzen liggen waar we niks mee doen,dus het is wel een goed idee. Hoe diep zit de biels?
Wij hebben 'm ongeveer 1/3 van de lengte ingegraven
En veel paarden maken er gebruik van. Hebben inmiddels een kudde van 16 paarden. Zelf nog 3, 2 paarden en een pony voor de kinderen & om lesjes mee te geven. Ze was een opknappertje maar de liefste pony die er is![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Malenka schreef:Lief dat je het vraagt. Nilay is gelukkig helemaal in orde. Voldoende eetlust, geplast, gedronken en gemest.
Happinez schreef:Hier vandaag plots een oude bekende terug op stal, mijn eigen gefokte welsh merrietje die ik 4 maand geleden verkocht had aan , ik dacht een fijne blijvende plek.
Ik weet niet waarom maar ik zit bijna nooit meer op MP in de categorie pony's te neuzen, maar vannacht had ik ineens die ingeving wel.
En ik kreeg echt grote Error toen ik ineens haar langs zag komen, terwijl ik vorige week nog contact had gehad met de eigenaresse.
Dus vannacht weinig geslapen, direct contact gezocht en haar gelukkig vandaag direct kunnen ophalen, Ze is terug en daar ben ik zo blij om![]()
De hele paardenfamilie was ook weer blij om haar te zien
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]