Hoe hebben jullie dat aangepakt en hoeveel tijd besteden jullie aan de tuin?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

onkruid is minimaal, terrein is omheind. Paarden grazen het kort. Wat ze niet bij kunnen houden (in hoogseizoen gaat dat nl errug hard  
) maaien we met de grasmaaier. Ik schat dat dat per week gemiddeld 1-2 uurtjes werk is.

in het voorjaar ruim ik dan alles op zodat de tuin weer ruimte krijgt 
 als ik dat zie heb ik meteen zo’n zin in het voorjaar!                                                         

)                                                         

onze tuin komt dit voorjaar beweging in als het goed is. Wij gaan voor gemak, er komt parkeerplek met grint in en een pergola ofzo. 

Robijntjah schreef:Boemel, wat gaaf die bloemen. Ik hoop dat wij ook ooit zover komen in de achtertuin

Jade schreef:Misschien een gekke vraag, maar, ik kwam net langs een topic over de tuin. We hebben nu de rotzooi op en om het terrein opgeruimd, huis is soort van af, evenals schuur voor nu. We hebben een schets laten maken voor de indeling van het perceel waar een paar terrasjes zijn ingetekend, een dry creek met wadi en her en der borders en boompjes, maar.. ik heb nog nooit een (mensen) tuin aangelegd, en weet nu al dat ik echt 0 behoefte voel om elke weekend onkruid te zitten wieden
Hoe hebben jullie dat aangepakt en hoeveel tijd besteden jullie aan de tuin?

Een vijvertje is ook altijd fijn!

verder op het grasveld naast huis wat fruitbomen en de rest maar ff zien. 
 (denk dat ik nu teveel wens maar goed  
 )                                                         
 Maar het ligt weer op zijn plek.