Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:ja die boeren weten wel wat ze doen, ik ga tot volgend jaar maar wachten dan, vrees dat ik inderdaad te laat ben
Zidore schreef:kun je nu echt nog bemesten? ik dacht alleen voorjaar en najaar. Ik wil nog koemestkorrels strooien, iemand ervaring daarmee?
Zidore schreef:kun je nu echt nog bemesten? ik dacht alleen voorjaar en najaar. Ik wil nog koemestkorrels strooien, iemand ervaring daarmee?
Hutcherson schreef:ik heb pavo field care korrels gehaald.
Ik wil de weide niet te vaak laten bemesten en het is vrij lastig om erop te komen met zwaar materiaal (tractor etc).
Hopelijk geeft het het gewenste resultaat.
Hutcherson schreef:ik heb pavo field care korrels gehaald.
Ik wil de weide niet te vaak laten bemesten en het is vrij lastig om erop te komen met zwaar materiaal (tractor etc).
Hopelijk geeft het het gewenste resultaat.
meggiemeg schreef:Als je gras te lang wordt loop je het risico dat het plat gaat liggen en dan kan je er weinig meer mee.
Hier zijn ze volop aan het maaien, het perceel van onze buurman moest nu toch ook echt mee want dat was anders plat gaan liggen. De voorspelling hier is dat het droog blijft tot donderdag.
Paardenfan25 schreef:meggiemeg schreef:Als je gras te lang wordt loop je het risico dat het plat gaat liggen en dan kan je er weinig meer mee.
Hier zijn ze volop aan het maaien, het perceel van onze buurman moest nu toch ook echt mee want dat was anders plat gaan liggen. De voorspelling hier is dat het droog blijft tot donderdag.
Als het plat ligt kan er dan niet gemaaid worden? Of niet meer in pakjes?
Ik wil zelf niet in plastic verpakt hooi, want daar kan een van mijn paarden niet tegen
Martje80 schreef:Shetlander oksels zijn zo'n 60 cm van de grond
pillow schreef:meggiemeg schreef:Mocht maaien niet meer lukken en je wilt toch een vaste mat dan is het wel een oplossing om ergens een kudde voor een korte periode te lenen.